.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد اشتغال در گلستان با کمبود اعتبار روبروست

ستاندار گلستان گفت: یکی از معضلات و چالشهای جدی مدیران استان، کمبود اعتبارات برای ایجاد اشتغال است که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

جواد قناعت در کارگروه سرمایه گذاری استان افزود: هر دستگاه نیز در جلسه بعد باید به صورت رسمی و مکتوب در خصوص سهمیه های در نظر گرفته شده، نظرات خود را ارائه کند.

وی با تاکید بر این که امسال از سوی دولت 300 هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع خارج از استانها، برای ایجاد فرصت های شغلی و اشتغالزائی در نظر گرفته شده، ادامه داد: این بهترین فرصت است تا اگر در استان از بابت منابع مشکلی ایجاد شد، بتوانیم از منابع خارج استان تسهیلات در جهت ایجاد فرصت های شغلی فراهم کنیم.

استاندار گلستان در ادامه گفت: طی سال گذشته در استان گلستان با توجه به این که همه منابع از محل استانی تامین می شد و مشکلات عدیده ای نیز در این زمینه وجود داشت، درصد قابل قبولی فرصت شغلی در این استان فراهم شد.

قناعت افزود: بدون شک در سال جاری در دادن تسهیلات و ارائه فرصت های شغلی در استان کار ما روان تر و آسان تر خواهد شد.

به گفته استاندار گلستان، یکی از برنامه هائی که باید در دستور کار مسئولان استان قرار بگیرد، این است که معاون برنامه ریزی به همراه مدیر کل کار و امور اجتماعی و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی به صورت ماهانه جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را برگزار کرده و در فاصله هر جلسه، جلسات کارشناسی نیز برگزار کنند.

وی بر حضور شخصی مدیران در جلسات این کارگروه تاکید کرد و گفت: اگر مدیری نمی تواند حضور داشته باشد، باید چند روز قبل به دبیرخانه اطلاع دهد، که در غیر این صورت، نوع همکاری با وی تغییر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: موضوع اشتغال یک موضوع حیاتی و حتی از مسئله امنیتی مهم تر است و باید جلسات به صورت استانی و حتی شهرستانی نیز برگزار شود.

قناعت افزود: مدیران برای اشتغال در دستگاههای خود با توجه به سهمیه های در نظر گرفته شده، ایده و فکر ارائه کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.